Jumaat, 9 Oktober 2009

SPORTRIM RAYA DEEPAVALY...HAHAHAHA


Salam....
maaf ye entry ari ni banyak sangat gambar motor....
coz baru tadi aku p hantar bikin superbike mini aku...
gambar atas ni pagi tadi punya sebelom berangkat ke pam minyak
nak pam motor ni...masih panaskan enjin yang dah 1 bulan x di hidupkan oleh aku(pemalas)

^_*

^_$

tggu asia sebenarnya masa ni...dia kena amik kunci kedai bawah dari aku..

x boleh pam r motor aku ni..dah lusss
lama aku tggu kawan aku zaid datang cini tolong aku...

15 minit aku tunggu zaid datng....

zaid mesej aku suruh bawah moto ni pelan2 ke kedai min lee ni..

sampai terus aku deal harga dengan tuan kedai ni....

dak melayu ni tolong bikinkan..

tayar aku dapat rm140..saiz besar ni depan belakang...

spotrim ni aku x berkenan r...tp zaid kata boleh jek...aku on lah..
pempuan mana lah tau bab2 motor ni...janji aku boleh bawak jalan p kje.p paso dengan mak aku cukup dah...

teliti dak melayu ni buatkan.....

aku bajet siap dalam 1 jam r...tp makan masa lah...bukan motor aku sorang jek dia kene tolong bikin...





rim dak airtam ni dah GELONG dah....buang sungai batu pahat je~
poyo tol r ko ni...mentang2 da dapat sportrim baru...





tmpat ni bergegar kasik kuatkan...

bagi tinggikan forck...



masa dah nak siap ni...nak start pulak dah x boleh..
bateri aku kong pulak...start pakai kaki belakang....
laki2...lau start ganas....smpai terjelepos tangkai tu....
bikin lagi...tunggu lagi....
siap2 ..trus p carwash...
nt cite pasal cuci superbike mini ni pulak ya..
kasik sental habis2...

2 ulasan:

CuTeMiUt78 berkata...

oh.. dah balik moto kesayangan ya dik

lina berkata...

hehehe..a`ah kak..superbike sah sihat dah