Isnin, 23 November 2009

BERBADMINTON DENGAN DAYANG N FREND

Assalammualaikum wbt
mlm jumaat aku x de funtion r...boring gilarr...
aini p BPMALL ada hal,aku call r dyang nak ajak dia lepak..
tp dia ada funtion lor...main badminton...
apa lagi...aku nak join r...jom ikut aku main badminton...


masih kt rumah lagi..time tgh sms ngan kawan2...

sampai sana aku yg smpai dulu,dayangnya lambat kedaong
lama aku tggu dia ko~~

dayang main badminton ngan pekrja2 CARE4
ada pertandingan bulan 1 tahun depan..jadi dia kne bajo main dgn bagus


peh sekli dia main..partne dia mcm tu skli..
x agak2~~

mcm 2 sytle aku tgk dyang ni main....
sampai terseliuh...cian dia...~~

aku ni tgh musim novel,p mne2 pun aku bawak novel ni..
smpai ada kwn dyang kata aku bawak kamus....=))=))=))
dekah siot!!

abaikan muke aku ni...selebet sgt...
ada aku kesah..nak main badminton r..bukan nak p summit!

kawan2 dayang..dak ni r yang rya aku bawak kamus bjo ke
wakakakakakkakak~~~~~~~

murah ke x????


pas main badminton mata aku x ngatok lagi....
maaf pic aku main badminton xde,xde sapa nak amikkan..:(
aku n dyang ngan 2 lagi kwn CARE4 dia p mamam kt SEROJA RESTORAN
pas main badminton makan x agk2 r.....oder melampau gila...

dayang yang kecian,sakit lengan dia terseliuh

kawan dayang...



dlm kol 1 baru kami beransur pulang,tp aku x ngatok lagi
aku 3G ngan kawn aku..dia pun xleh tido...berbual tah apa-apa tah...
smpai kol 4 baru masing2 dah ngtok...masa tu pun aku tgk baca novel lagi
blm nak lelp..pastu bila aku terlelap pun xtau..sado2 kol 6.30 pagi...bgun mandi solat
smbung baca novel,tgk tv+siap makan lagi...kol 9 pergi kerja....
sakit x sakit pulk kan bdn aku tido brapa jam jek....
kapala tgk kust r...mata pun xnk ttp!!!
mcm2 hal r~~~

sempat take pic nak tido......k lh...nak cite pasal hal lain lak...
boring dah ni!
salam semua

Tiada ulasan: