Isnin, 2 November 2009

BERCERITA

Salam n selamat pagi semuanya~~
murid2 semua nak tahu 1 cerita best x??~~~~~~
cepat cakap nak!!cepat!sekarang~~~
heheheh...xdelah murid2....sebenarnya xtau nak mulakan mcm ne pun
sajo jek wt2 suspen tipu2.....cet~!

nak cerita ni...sebelom aku kuar rumah aku take gambar abg aku tido
coz kepenatan kerja..hihi
ok murid2..duduk diam2 ok??
ok???
cepat lh cakap ok?
(ok cikgu)

sebanarnya cikgu kuar makan dengan kawan cikgu lar~~
apalah....itu pun kecoh ke...
ni lah..laju jek lau nak bergosip ea....
nope2~~yerrrr

kawan aku nak belanja makan r bro~~
tp akunya tekak sakit...just minum saja lh sabtu mlm...
aku kuar pun dan pukul 10 malam...
lau pmpuan ni jgan di tanya lau nak pose...

kyusyuk bebenor makannya..aku amik gambar dia pun wt dek jek...
sebenarnya minah ni yang bercerita pasal X TUNANG dia....
mana boleh bg tau korang.....ak n dayang je yang boleh tau...

g pun dayang nak tido rumah aku sabtu coz ahadnya nak p daki bukit lagi kt banang
aku bawak kembar x seiras dayang(dewi yang kata face diaorg berdua ni sama)
tggu jek lh entrynya jap lagi....aku buatkan...

tq sayang belanja minum air limau suam...

Tiada ulasan: