Selasa, 10 November 2009

FOYA-FOYA part 2 *_^

Salam....hai kali ni bab foya-foya PART 2 tau,
byk kali gak r foya2....
betol2 bujang aku ni...heheheh

pagi2 lagi aku dah serang rumah dyang,
dah janji nak pergi erobik kt TASIK Y,
pestime dayang erobik,cepat dia bajo....

kami kt tmpt pijal2 kaki ni,berjoget dyang...
kt cni,dyang byk melepaskan ken-ken dia jek..adoi...
lalat pun mati dyang~~hahah



pas ni kol 1 aku,aini,dyang n siti nak pergi rumah pejal(tunang dewi)
kakak pejal kawin.masa untuk bergambar...
sampai trus ke bilik pegantin,dia tgh berbual2...sentol seh pipi dia...

makan time

menu makanan aku~

pas mkn,mintak diri r....nak p tengok wayang ngan dyang berdua jek..
aini n siti smbung kerja,tpi seblm tu kmi ke bundle+baru=cantik r~~

bju2nya murah gila babas r...cume x byk pilihan...
dtang r tgk sendri.....aku tunjukkan je..kak cutemiut,kak iza,dewi...asia kak ida...meh r p..murah tau.....

tgh2 pilih bju pun aini ngan si dyang bolh gurau2..dah mcm rumah aku perhatikan diaorg ni...

baju lengan pendek+bju dak kecik rm6 je

skrt yang dyg pakai jap tu pun rm6..tp kne pilih 2..bru di kira rm6
pas antr aini kt tmpt kje dia,aku n dyg grk p wyg,
kami boring tau sebnrnya,tggu aini blik kje kol 6,xtau nak buat apa pun

aku ajak r dia tgk wyg,peh cite yang di tengok..mcm soyal r....gila takut aku....cite bunuh2 r.....p lh tgk sendri lau xnak muntah~tp aku berni..x muntah pun....cme tgk sorok2 muke je...

MBO batu pahat yang gempak...

cantik tau tmpt ni...meh r cini dtg tgk sendri....
cpt dtag aku kate!!!

masa ni dah siap dah..saja nak bergambr ngan tmpt ni...
cantik kedebabummmmmmmmm..jakun sekjp aku..~~

ada 7 ke 8 bilik tau......byk x byk plk kan...
(vangga ckit jadi org batu pahat)
hahahahaha ketwa jahat

tetik wyg kmi.....gila berani aku tgk cite tu....
pas tu aku n dyang nak p nynyi2 lagi...(sukati aku r nak p brapa kli)
tpi jmpe asia n abang din lah...hehehe
ajak diaorg join sekaki,kami main 20 lagu jek...

abang din yang malu...poyo jek...x spoting lh...

mane abang din x malu,ada dyang.....

nasib baik asia sekepala ngan aku n dyang...

peace no worrrr....(BETOL KE AKU EJA NI)

nyanyi2,aini nak join,tp hahahahah
gelakkan dia dlu..dah gelkkan aku jgak n dyg..
tggu punya lh lama minah 1 ni nak siap...
snggp tinggalkan rm1 untuk tggu aini tu,tp........
grm!!!
x boleh rupanya~~dah ada orang tmpah bilik kteorg tu,dah r lama aku n dyg duduk dlm bilik tu...tp tgh pilih lagu.aini dtg nak tmbah duit,tp org tu dah x bg coz dia kte ada org dah tmpt blik tu...
c********k.....punya pmpuan!xde kata pun undang2 ko mcm tu...lain kali habaq awai2 k!xleh aku mcm org ekor nak tercabut mrh kt ko!!
lain kli mcm ni,xmoh dtg g(yo yo jek xnk dtg g)
hahahhahahaha
tp papep pun padan muke aku n dyang
aini lak kempunan nak nyanyi,masa aku update blog ni kol 7.20 tdi aini sms ajak nyanyi2..tu dah tahap kemaruk r pmpuan tu smpai ari biasa pun nak ajak nynyi2...cian ko aini~~next time je k....maaf r...

sebagai balasan x dpt nynayi2,aini bnja makan tosey.....kt HAMED CORNER....

me & dayang

seblm makan kt hamed,aku p bli ni dlu..
airnya indok lh,hamed punya...huhu

tosey~~~~~~~~~gila besau

nan chees for dayang

sebelom makanan smpai take pic byk2...

akhir sekli pic mis blog yang makin gemuk r...napa r??
penat aku kuruskan badan ni,ermmmmmm
..dilema aku~~makan xlh byk,senang haty agknya...mcm ne nak susah aty r??ajar cikit.......
dah akhir sekli seblm aku terbitkan blog foya2 part 2 ni
nak tayangkan video dayang poco-poco.
video

ok layan jek ye....salam...

2 ulasan:

Yana@Nana berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Yana@Nana berkata...

adoi seronoknya hang...foya2 APA2 thank coz datang masa majlis kawin mak sedara pejal ye bukan kakak..semua adik beradik dia dah tawin tinggal dio je lum...happy allways