Jumaat, 13 November 2009

KASIK CUCI INI OPIS!

KHMIS bersamaan dgan...........................
hari mencuci opis wingtatt trading.......
wakakakakakakkaka

semlm kol 6+++ abg azhar call pakai no opis
x pernah lak abg azhar call sruh naik atas,katanya ada hal penting
tp aku msih bertelekung...
biasala..aku xknl ke...buat kje smua melegah2kan...
smpai solat pun leh nanti2.....
MAAF ALLAH~~~


SEKLI NAIK...masing2 dah teringai tgk aku...
rupanya kne tolong cuci opis atas....
selalunya cik sal,tp kli ni mislim turun padang cuci skli
katanya nak wt undang2 baru,sapa2 naik tanggal kasut/selipar kt tangga bawah

bagus2....pttnya dari dulu mcm ni
tu bos kami.....mislim...
maaf ye mislim,asia amik gmbar curi2.....



fuyoh!!!aku,tekunnya mop lantai tu??
time ni tgh serius mengemop lantai tau!
har har har....
(ayat xnak blahhhhh!)

asia menyental lantai pakai acid.

abang azhar kje dia mudah,sapu,cuci karpet alas kaki 2 dan tampal
stiker kt pintu tgh yang kt tangga tu(phm x ayat aku)
aku mcm x phm r....lantar r!mls nak tukar2 ayt..nt aku btmbah x pahammmm~~

dah akhir sekli duduk.....wah abang azhar...mudah lah~~jadi mcm abang r pas ni...
llaaaalalalalalalaa~~

masa ni wt tayang2 mop baru jek....dah siap dha kje...tgu lantai kering je
kaki aku pijak lantai ni x itam tau....
tapak kaki aku dah kehilagan kuman,kutu kaum2 seangkatan dgnnya...

MASA UNTUK BERGAMBAR.....

HEHEHE
kepala gonjol dah timbol....




abang azhar tgh tampal stiker kt pintu

pmpuan baik...comel kan..
hahahaha

mak orang yang comel jgak.....

masing2 bergambar dgn penyapu...
comel asia......dah2~~TAU dah.


kami pekerja wingtatt trding yang terbaik~~~~~~
ayat nak dekah


bersama bos kami.........
ok tu je cite kami bersama2....
pestime tu noks bergambar mcm ni....dah 3 thun gua berkerja di sini...
sobsobsob......sedih x sedih pulakkan....
tiba2 beremo......^X^!!
ok jap g nak cte aku p jalan2 ngan dak2 gonjol baru kuar sepital gilo....

Tiada ulasan: