Jumaat, 6 November 2009

KEPCI...KEPCI.....*_^

SaLaM.....
aku geram sgt2 mlm tadi(khmis)
hampeh tol r aini ni......dri kol 7 aku call n sms dia....
dia xnk angkt.....sedangkan dah janji ngan aku nak p makan sama2..
dah r aku ni pose....kol brapa aku makn tau x?
kol 9 baru aku makan!
tp memang bukan nasib aku r semalam...oder mee bandung hampeh!
satey lagi hampeh!....nasib baik 10 cucuk je....tu pun kol 8.30++ aini msg nak makan sama2
nasib baik rumah ko seberang taman je dri rumah aku..laju je aku amik dia...
aini baru balik date lah...tu yg xnak angkt call aku.....lagi pun hp dia tertinggal kt tmpt kje...dianya ke wayang..tgk PAPADOM...nak ikut jgak~~~dah lama sgt2 x tgk wayang.
dah mcm orang jakon lak nak p tgk wayang..sedangkan batu pahat ni lh melambak wayang
sampai fening nak pilih yang mana...hahahahah
kol 9.30 aku antr tenuk balik...makan pun dah x de fill..wt pe duduk lama2 kt kdai ni....
menu pun 4 je mlm tadi....nama pun kdai baru...
ok lh tu..aku maafkan...

kerusi n meja je cantik...masakan x cantik!

zoom r menu dia lau nmpk..hahahah
terpampang kt papan tanda tu~~

gambar mee bandung x cantik!xde selera aku nak amik...
ni pun gmbar satey wt ada2 je.:D


tapi...heheheeh
nasib aku baik di rumah.....
azi n an bali kepci lah!!hahahhaah
sokerr den..
mak aku lak bungkuskan aku bihun TOMYAM
dri restoran tmpe kje mak aku
sedap~~~pedas~~~

bihun tomyam yang sodap...

penuh meja kecik ni ngan makanan...degil..suruh makan kt dapor xmoh...dapor dah ada meja..
depan2 pintu ni gak ko nak telan...nt ko kmas k!~~~~ihihihi

ayam kepci 7 ketoi...bayak tu..yang telan 4 peyut je..
lagi 2 ketoi simpan untuk anak tambi yang x geti balik2 lagi..(abg aku)
mampos lau dia tau aku cakap dia anak tambi...
abs tu dia suker panggil aku dugong:(
monciiiii~~

pic ni di ambil masa aku dah terbongkang depan tv...dah x larat nak meyumbat lagi...
peyut dah penuh dah~~

mak n aku dah lari dlu...azi n an r kemas..
xpe bagi can merka nak berkemas bersama2....
nt dah berumah tangga dah terbiasa melakukan kjer rumah sama2
hahahahaaahahaah

smbil kemas...mulut azi x geti diam..membebel jek..ala..bru buat ckit dah kecoh..
sapa suruh makan kt luar..kan dah susah nak kms..hahahahah
ok tu je rezeki kami sekeluarga yang dapat makan sedap...
Ya ALLAH,ENGKAU bagi kami rezeki malam tadi,bersyukr ku kepadaMU..
amin.
OK TATA...

2 ulasan:

Yana@Nana berkata...

nuk ko ni betul2 tenuk lah dah lah aku lapor ni..yumh.. nak mam kepci gak lor..mlm ni ajak pejal ar.. nak KEPCI CIKIT..HUHUapor ar...

lina berkata...

x yeh!!
kepci dah bankrup dah..semua kepci dah ttup busniz...aku dah bli semua nya~~nak dtg jmpa aku:)