Isnin, 23 November 2009

KUAR DENGAN AINI PULAK SABTUNYA

ASSALAMMUALAIKUM WBT
semalam i cll tu u tak ans~~~~
bunyi hp aku(lagu kantoi zee-avi)
aini sms r pe lagi kan...ajak lepak dataran..dia nak dating
aku teman je....

suasana dataran bila aku amik mula bergegar2 tgan ni....
spoil r!


tengah tunggu laki dia kt dataran ni..lmbt tol r...
kol 10 baru nak smpai....


tu mulut longkang dah smpai...



diaorg berdating aku x macuk cmpur pun,aku duduk diam2 jek....
ML(mlt longkang) tu ada bawak 2 lagi mmber dia...
kol 11 aku hantr aini balik..bf dia blik ngan kawn2 bf dia yang lain

pas blik je xtau nak buat apa,aku xleh tido,member aku 3G aku..layan je r
masing2-masing mmg xlh tido...smpai kol 3 kteog stop..dianya mata dah layu..
tp aku x lagi.....tgk tv smpai kol brapa th..pastu giliran tv tu pulak tgk aku tido..
hahahahhaahhahahah

mau potong rambut r....susah bila pakai tudung time basah....
sampai tmpt kje kne buka tudung bg keringkan betol2 baru pakai blik tudung...
masa nak p kje mmg malas nak keringkan dlu..jadi 2 kli kje la....

Tiada ulasan: