Isnin, 23 November 2009

MAJLIS PERKAHWINAN=IS DYNA JAYA

ASSALAMMUALAIKUM WBT
semalm aku OT,tp siang aku pergi majlis kawin is,dak 1 kje kdai baju tgun 2006 aku n dewi
ingt dia pada aku lagi ek..
terharu mak tau~~~~~~awwww

tengah tunggu dewi n pejal....

tepat kol 3 dewi smpai...lmbat setengah jam ni!!
nak kene hukum ni ea??
me and my fren dewi tomey~

tgk r kerta pejal....ada katon...kami ke simpang lima kampung asam kembang

dah smpai,masing2 bawak hadiah,tp hadian aku tecik je g dia...
xpo..janji mak ikhlas nok...

me and dewi lagi time ni tgh tengok orang panjat tiang licin...

pengantin baru,kawin dulu ko is dari kami...
aku je yang solo molo skg ni ek....
(konon sedih r tu,dlm aty yahoooo!!!)
selamat pengantin baru ye is n suami nya
semoga panjang berkekalan hubungn smpai ke SYURGA CINTA
amin!

binatang apa tah ni,kene panjat smpai kt puncak...kt puncak tu ada
rm50 brapa keping tah.....semata2 siot orang2 kt cni...brapa kali percobaan di lakukan

tp sonok gila nak tengok,lau bolh nak tggu smpai sapa yang dapat....
ni adat negeri apa ek yang buat?ke kaum?
bg tau aku,aku mau tahu....saja jek nak amik tau!!
jgan sebok-sebok ea

sebelom blik bergambar lah kami bertiga....

ea x...berdua..lau bertiga sapa nak takekan pic kamikan...

ini hasil yang kami dapat...

pink u~~

dalam unggu....mcm no tu?

biskut ni comel.....coraknya cuantikkkkk~~



seblm menamtkan kata2 yang lebh merapu2..tgklh video ni
sebenarnya video ni aku xlh tayangkan tau
sgt2 18sx lor.......(lau dok perhatikn betol2)



ok
tata cau cin cau~~

Tiada ulasan: