Jumaat, 13 November 2009

MATA BUTA SEBELAH 0_^

Semalam my superbike buta lah.....
cian kt dia lor.....
tu pun mak yang pasan mata dia buta sebelah kanan...
(pttlh rabu balik ot bau lain mcm je motor aku ni)

cepat2 pergi klinik motor tukar mentol...

ni mentol yang dah terbakar....tukar dua dua sekli,
coz sebelahnya pun hampir2 ke arah buta.....
rm2 je 2 biji mentol.....

see.....my bike pun ada mata tau~~
cuantikkkkk jgak mata bike aku ni ek...
ermmmmmm......cun!

kasik orang tu buat,aku tukang amik gmbar saja

hehehehehehe,mata bike dah lip lap-lip lap dah~~
pas ni leh menyuluh ke arah yang benar.....hehehee

lau tukar stiker silver ni wokey x?nak kacik superbike stiker baru r...
rm10 je....

Tiada ulasan: