Rabu, 18 November 2009

MELANTAK JE HUJAN-HUJAN NI 0_0

SABTU 14/11/2009
di sebabkan asyk hujan je...kompom perut mejadi lapor je.....
rezeki aku lh agknya sepanjang sbtu tu...
lagi r nak TOT je...kuat r aku mencekik je......

petang dlm kol 2 lebh dewi member aku dtg tmpt kje aku
dia nak tolong aku wtkan theme
tp kteorg just tgk je....formatnya x sama lk ngan kompter dewi
ermmmmm
akhirnya x wt apa pun..borak2 je lebh
tp seblm tu dewi bungkuskan aku ayam penyet yang aku nk makan sgt2 tu
pdasnya nauzubillh!!mati urat lidah aku

sedap lh wi!lidah hang tu yang xlh time...tokak aku ok je.
hahahaha

blik kje dlm kol 4..masih ujan renyai2 aku bli pisang goreng panas2 kau gitu....

tu tgan mak aku...


di sebabkan mak akunya kaki masih x mengizinkan dia p kje
aku sruh adik aku si azi yg blm dapat kje lagi tu p gantikan tmpt mak aku
ala..kami anak banak da biasa dah ganti2 kjer ni..
kne pjuk azi baik2....ckp nak simpaty habis....bru dia nak gantikan mak aku kje

aku yg hantr azi coz mak aku nak makan pari bakar r...hujan2 aku p hantr n p bli pari bakar
yang mak aku nak tu
kt cni mahai tau...rm8 seekor..tu pun kcik je
tmptnya di mne????














tmpt kje mak aku jgak lh......adoiyai!~~~~

RESTORAN PERAHU YANG X PERNAH BERLAYAR DI LAUTAN...

me and my sister azi

mak sruh bli ikan pari je..aku nk tmbh2 lah kan...
sayur campur..skrang i dah pandai makan syur r noks
sodap cikit la....mcm rumput!hahahahaaha

inilh ikan parinya....yang telh di bakar....harummmmmmmmmm
yummmmmsss

dan specialnya coz...sambal parinya lah~~
ok tu je cte sabtu aku..ahad xde p mne
i TOT lh.x selesa...kematu je duduk rumah.

Tiada ulasan: