Isnin, 2 November 2009

MENDAKI HINGGA KE PUNCAK *_^

(ENTRY INI BANYAK GAMBAR)
SILA MUNTAH DULU SEBELOM TENGOK
AMARAN KERAS OLEH MIS BLOG YANG SEWEL INI.



OK gegel2 semua
are u ready untuk mendaki bukit banang ini??
(ready miss lina)
huhuhuhuhuhu
SALAM semua...
SELAMAT HARI ISNIN

aku nak cerita apa aku buat hari ahad bersama gegal2 aku yang tercinta
kami mendaki bukit simpan banang lagi tau~~
enrty kali ni x banyak cerita...coz lau cita pun aku x ingat mne dpn
mane akhirnya..coz dah happy sgt2....cita apa2 pun dah x ingat langsng..
maaf ye aku g tau awal2..
jgan korang tgk pic2 ni pelik semcm dgn
perangai sewel2 member2 aku ni...
coz aku yang suruh diaorg wt mcm2 aksi...
tp yang aksi terlmpau di luar bidang aku..
hihi



PART 1:
Tunggu ct mandi....pintu rumah pun x buka...

yang pergi...dewi

dayang dan kembar x seirasnya asia

si penakut kucing..... dayang

ct baru pas mandi dan aku lh yang tukang amik gambar ni..:D

kami charlie angel 5 mendaki bukit...
tp kali ni smpai ke puncak ye puan2~

menakjubkan tau..kali ni perjalanan tanpa berhenti duduk...
hanya singgah di tembok ini untuk bergambar
lau pmpuan ni pose korang jgan jaki k....
dia semulajadi bergini lau nmpk camera.

asia

ok...bru nmpk miss empunya blog bergambar..
aku di dera membawa beg ini...bekalan kami ke puncak sana
lihat r beg tu smpai x bolah kunci..sarat dgn makanan n 2 air botol yang besar dan berat!~

masa ini dah smpai ke 1 perhentian..R&R aku..
coz aku nak makan....aku sorang je makan dlu...
diaorg yang lain belom lapo....

dewi pose bila dah smpai..ini pun aku yang suruh..:D
nice pic~~*_^

ct yang kepenatan membebel tanpa henti

tgk apa di tgan asia....
siap bawak metro ahad tau masuk hutan....
vangga x vangga pulak kan...bgus asia ni.

me & asia

sarapan aku...bihun goreng ada ikan bilis dan kacang
sebenarnya dah seminggu aku sakit gigi..tp tetap makan x pantang..
semua aku balon~~

time aku tgh sarap ni lh di ganggu oleh suara yang kureeenng di dgr
meloyakan tekak aku je...tu cina gemuk tu..
dia leh buang kahak plak kt ctu kan...
ct sound baik punya(pengotor siot)

diaorg tgh membebel...tp perot aku kenayang

jalan ni sebenarnya belom abs lagi....tapi aku je yang x pernah ke dalam lagi
tp semalam dewi n dayang nak pergi ke puncak yang ada tentera tu...
aku pun ikut lah....xkan diaorg nak biakan aku kot kt ctu je.

perot aku dah kenyang...teruskan perjalanan lagi~

tgk dak2 sekolah...nak lari 100meter

permandangan selat melaka

lau pokok depan ni xde..aku rasa cantik pic ni..

tu batu pahat

aku yang keletihan sgt2...

dewi cool je...

peace~~~asia x berpeluh di muka beb....penat pun x dia kata..





tang mana yang sama tu ek?

dewi & me

dewi & dayang

asia & dewi

asia & me

me & dewi lagi







en.tentera yang tolong amikkan gambar kami berlima

vangga aku di puncak(konon2 dia cakap dalam aty)

tunjuk bukit pada tunang yang vangga berdiri di puncak

yang ni jangan di teguh kenapa

dari pandangan tepi jek boleh aku bagi...
tu pun tahan nafas untuk menampakkan peyut eden kurus~dekah siot

berehat sebelom beredar...

en.tentera..x tanya nama pun..dia yang trun sendri p tmpt kiteorang
dia ajak naik kem....tapi kiteorg tolak..x manis pmpuan pergi kem laki2
dlam 10 mnt pastu kiteorg turun

cari orang dalam pic ini??

kiteorang kne lalu utan nak pergi kepuncak tadi tu
tp time ni nak balik



obat dayang dah lus~~masa untuk dia buat gonjol dia datang

happy sangat2 kan kawan2ku!???cepat cakap happy...

istimewa dari kami berlima..tapi mcm jauh lah pulak

on d way turun

see

asia pulak yang bawak beg...
aku ngan asia kne buli bawak beg ni...

wakakakakkaa

rehat lagi..ni perhentian yang ke berapa aku pun xtau

diaorg pulak mencekik....aku tukang amik gmbar diaorg makan

lapor ea asia....??cian ko...

dah macam pergi picnik jek

kami nak buat aksi stand
1









2


















3

















lompat~~!!!!!















ini lah hasilnya.....
hahahahhahahahaha
(jangan dekahkan pmpuan bertudung tu)


x puas aty lagi...masih mencoba

dan lagi.....tp akhirnya x menjdi jugak...
apa lh bangang punya hp....tu pun x dpat tangkap!
(pakai hp aku)

ct kepenatan...

asia nak pakai kasut....

awek cun yang seksi...

giliran aku pulak bawak beg..coz cian kt asia dia dah penat

kiteorang dah kt 1KM...amik gambar bersama KAKI2
mane kaki aku!??????



betol2 penat dak2 ni...tp aku masih gagah amik pic diaorg

jangan dekahkan pmpuan ni

last sebelom kteorg balik..mntak asia take picc kiteorang pakai hp dia
tu yang asia xde..

kamilah kawan dari sekolah rendah dan menengah




akhir sekali video aku untukmu blog tercinta

Akhir sekali lagi aku nak ucapkan TQ sesangt2 kt member2 aku(asia.dayang,dewi n ct)coz teman aku nak kuruskan badan...walaupun korang dh kurus ni...tp aku dulik apa!
kena dera dengan aku jgak untuk teman aku!
MAAF ye entry ni banyak gila gambar..nasib baik yang dalam gambar2 ni x gila sekali
lau x teruk aku nak handle 4 orang tu...(kononya akulh sorang yang x gila)
sebanarnya aku lh yang paling gila terpekik terlolong jerit sana,jerit cini...
saja jek nak ilangkan strees kusut masai punya masalah...
malam tadi pergi samit timbang badan aku...55kg beb!!dah kurun 1kg lar~~~
vangga banget seh~~
sory lari tajuk..sebenarnya xtau nak tamatkan smpai mana...
rasanya smpai cini pun boleh kan..huhuhhuhuh

ok adios~~amigos~~salam
muahhhhhhhhhhhhhhh^ _^


3 ulasan:

NurulAin Samsuddin berkata...

hehehe
sweet nyer...

tpkn ain suke tngok pic yg lompt rmai2 2...
yg pmpuan pkai tdung 2...
hahaha
sape la agk nyer 2 ea...
hehehe
comei2...

lina berkata...

hahahaahahha
tu aku lh....aku pun x pasan bila tudung aku ikut lompat
masa tgk gambar tu...nak pecah perot tgk pic sendri...

Yana@Nana berkata...

nuk cian gmbar ko masa lompat tu hehehe.. tak pape lain kali kita p lagi k...kita take pic yang lagi giler dari ini..