Isnin, 30 November 2009

MERSING PART 1*_^

ASSALAMMUALAIKUM WBT
alhamdullh...selamat pergi dan sampai aku ke mersing-batu pahat balik
hai....seronoknya pergi mersing...naik van yang dah mcm ikan sadin,padat dan mampat van tu di penuhi ngan makanan,beg harta2 benda dan gak termasuk 12 orang dalan 1 van tu...badan semuanya kau2....dewi n pejal je cekeding..

aku tengah tunggu diaorang datang,masa ni kt depan pagar rumah aku
muke yang x sabor2 nk pergi jalan2~~~lalalalal

berhenti kt shell BP MALL,nak pam tayar van dan bli air minuman

jalan JEM r.....lama r gak terperangkap dlm JEM ni...
nasib baik r x bawak ROTI...hahahhah

sampai sana dlam kol 9++...terus kne kuarkan tenaga laki2 mereka...
van terbenam dalam pasir pantai ni.....
masa dak2 ni berusaha gerakkan van ni..orang2 lain kt ctu,semua jadi penonton jek...

langsung xnak tolong....dlm setegah jam tau dak2 ni berusha gerakkan van ni ke jalan tar...^_^

kami pmpuan2 ni x lh tolong apa r....
just take pic merke anu van tu,dan amik pic kami sendri..

me

me n dewi..sejuk tau time ni..angin pun kuat...tp best!

masih terbenam lagi...

dah siap...cepat2 kuarkan makanan n khmah...
aku n dewi hanya buat air,yang lain dah di bri tugas masing2..

ini hasil MAKWA masak...heheeheh

ayam tengah di BBQ a.k.a mcm goreng...hahahhahaa

MAKWA makan hasil masakannya...
sodap gak...rentung ko!

siap makan smuanya jadi dugong secara rasmi nya...
dak2 ni tol2 picknic ni..tahan sejuk siot..masa aku take pic ni aku dlm khmah ngan dewi
batri hp pun dah nk kojol...
k nt smbung esoknya PART 2 pulak K...
TATA SEMUA

Tiada ulasan: