Isnin, 30 November 2009

MERSING PART 2 *_*

ASSALAMMUALAIKUM WBT
SELAMAT PAGI AHAD....masa ni bru bangun tido...
dalam keadaan ujan renyai..mlm tadi mcm x leh tido..tp dewi kata aku tido kojol..
ye ke???
bunyik bising dak2 kt luar aku mmg x dengar pun...tp tido bju basah....
kne 2 kli tukar baju...khma masuk air....tp msih lagi mau senyum...
saja wt cover muke hudus tu!!



tgk r ombaknya....tgk mcm x kuat...p r dekat2...
dak2 laki yang mandi pun naik...kan xde orang tu kan....

dewi tengah tuangkan air dlm termos.pagi2 dia dah bgun p teman tunang dia bli sarapan.

ondway nak bli...
masa ni kt rumah abg tunang dewi..mandi kt rumah abang pejal ni..dekat je ngan pantai...
coz pas ni kteorang nak kne p kerja kawin...tp aku x jadi p....aku kne p simpang renggam pas tu..

untuk pegetahuan korang...aku n dewi je pmpuan tau..yang lain adik2
(laki-laki)
dak2 ni kan cuti peksa...nak restkan otak konon...

me n dewi....

masa ni singgah kt tmpt pembuatan keropok lekor mersing
murah siot!!aku bli rm5 je.....mlm tadi adik aku mskkn.....2 batang panjang tu dia goreng...
aku tukang ngap jek!

aku x turun pun p take pic ni,tp tunang dewi rajin amikkan pic merka ni wt kje...
tq pejal....hang ni paham2 je....

di kluang...mmg dekah gila tau time ni..
lau korang xoom pic ni tol2..akan nmpk anjing naik motor ngan tuannya...anjing tu berdiri kt belakang..
berdiri diam2 je anjing tu..geti bahasa siot..aku mmg terkejut...

kt p.raja ada xcden 3 kerta...terlanggar vontot2 kerta....
sesak cikit r....tp masih terkawal..masa tgk tu msih ada polis tengah tengok2...
ok r tu jek nak cite...pas ni nak cte p simpang renggam lak...tata
salam

Tiada ulasan: