Jumaat, 13 November 2009

SELAGI X PUTUS URAT TEKAK!

NI R BUDAK2 GONJOL BARU KUAR SEPITAL
gilo!!!
hahahaha
jahat mulut tu noks~~~x baeeeekkkkk tau~~

my fren sejati......awie~~~~~~!!

mintak tolong tapir amikkan pic kami..hahahaha

aini mata pth hang mane r??

sebenarnya p temankan si tenoks sekor ni nak melalak..
hari ahad tu kan dia x dpt nak melalak.....
tu ajak aku p tmn dia melalak puas2....15 lagu dia nyanyi2....
aku jadi penyanyi latar je....wwawawawa

muke penat+muke yang laju2 cepat siap2 nak kuar ngan my fren sejati
secalit make up pun x pakai.....
i kan nutaral beuty...wakakakakakkaka.

aini ko memang kaki dengki r..
bru nak pose dah pic golap mcm ne......
majur r ngan ko!
jgan tatap lama2 bdn aku..pecah skrin kompter hang nt!
pas dah skit tekak malalak,pergi melantak r...da x geti2 lagi
kami di warong BANGSA..pelbagai2 bangsa ada di cti...

maaf ye pic kureng memuaskan....dah lapo,gigil r apa lagi...
take pic pun x masyuk..

makan time....
dyg oder mee mamak yang gila pedas
aku oder maggi goreng ayam+pegedil....

muke makan nak ketat je......lapor nok
penat x ilang lagi....

my menu kongsi 3 orang...aini diet...
haaaaa.tuihhhh!!! r,
oder bungkus 2 mee mamak!!makan kt rumah ye kak~~
wakakakakak
ok tu je cte smlm....
ari ni blm ada....
ok c u later semua.....muahhhhh!!!!!!!!

3 ulasan:

Yana@Nana berkata...

seronok melalak..hehehe

lina berkata...

aini..jgan tya aku...time ni aku ngatok dan skit2 badan...hahaha

zaza berkata...

cedapnyer....hehe...
aku ni pdtg tanpa jemputan...
sje nak kecohkan rumh tangge org...

so jemput2 la dtg blog ku...ade la buat jamuan akhir tahun ckt...erkk!!
peace no war!!