Sabtu, 7 November 2009

SUPERBIKE DI CUCI LAGI

Salam...
semlm malam...aku p cuci superbike aku...
adoi...dia punya kotor...mcm dari beli x pernah basuh...
lagi2 bp asyk hujan jek.....bilanya aku nak cuci kan....nasib baik smlm cuaca ok
tp aku nak cuci?????
plz r byk2....dah lama aku x cuci sendri....banyak kje lau cuci sendri....baik2 blh siap dlm 10 mnt..
maunya 1 jam lau aku cuci sendri...apa yang aku sental pun aku xtau
manelh tau..tengah2 gosok tu...ajaib terus jadi sebijik kenari....
wow~~x gila mak...awwww

mis blog baru balik kje..penat ke x muke ni??
kje relex..kta penat...cet!

tiada motif lain pun..saja jek amik pic kaki.

cian superbike aku duk citu colang,xde yang teman...

siap sedia untuk di cuci...

wah~~byknya buih2 cinta melekat kt body superbike aku....

10 mnt jek cuci..masa untuk lap2...
pakcik PERDANA tu..gatal nak mmpos~~
nasib baik muke ko aku x letak kt cni..lau x laku ko~~

ok siap dah~~malas nak amik pic pas siap...xde mod nak amik banyak2...
sama je motor aku ni..bukan jadi KENARI pun..hahahah
wokey..da~~~~~

Tiada ulasan: