Selasa, 24 November 2009

TIDAK MERANCANG PUN

ASSALAMMUALAIKUM WBT

semalam aku blik kerja terus pergi rumah dayang,tapi dia xde lak...
pergi bekok ngan kawan dia....
tp malam aku jumpa dia.....
dia databg amik aku kt rumah,terus pergi SQUARE1,
kami tengok wayang free..member dayang belanja...
sebenarnya jalan2 je....ingtkan nak karaoke je...tp dia ajak tgk wayang kol 10.45
senario terbaru tu

tengah beli tiket

masa beli baru kol 9.30
kteorang bergambar-gambar bagai dulu

fren dayang

masuk wayang je..adoi...cuantikkknya wayang ni...

tiket kami

seblm tgk wayang kami pergi karaoke
layan 3 lagu jek..sementara nak tunggu tu kan...

keseluruhan cite pun ok jek....tp aku nk tengok cite ADNAN SEMPIT
LAWAK SIOT IKLAN DIA...
K TU JEK NAK CITE...rezeki tgk wayang free...

3 ulasan:

Yana@Nana berkata...

bestnya tengok wayang aku lum g lagi..heheh MLM rabu Murah..bye nak msj pejal lah...hahah

CuTeMiUt78 berkata...

wah.. seronok aarrr.. g jenjalan.. patu tgk wayang free lagi

lina berkata...

hehehe..tau xpe korang....jgan jelezzzzzzzzzzzzzzzzz
wkwkwkwkwkkw..