Rabu, 18 November 2009

TOLONG OMAK DEN NI

SALAM...
entry ni jumaat lepas punya tau.....
anak asmahkan rajin...hapdate blog pun lambt2kan.....

tp aku rajin tau tolong mak aku....tu buktinya
mak aku ada jamuan akhir tahun untuk ckgu2 seklh DATO BENTARA LUAR
mak i punya kaki sakit la....ulat air,sampai melecet2 pink gitu...sumpah x tipu...tahap bengkak punya
mne xnya...dri pagi smpai ke mlm kaki kne air je..lagi mak i tukang masak,bsuh kuali.periuk belanga,ikan,ayam..mcm2 lh...

so sebgai anak yang solehah..auwwwwww
i tolong r dia...smpai kol 12 mlm ok jamuan ini.....tau r sabtu x seklh...ko main lagi lama jamuan ni di buat....
mcm da x ckp dewan je seklh dato ni...cian mak i tau~!!
ea~~xleh2..i kne wt kje ikhlas untuk mak i...ermmmm
istifarrrrr~~

kt dewan jubli intan ini lh ckgu2 sklh DATO ni wt jamuan

mak i orens u~~~ZAHIDDDD!!

Ini lh hidangannya...tp time ni hidangan untuk pelajar yg wt persembhan...
aku pun dah relex2 time ni...dah siap anto makanan kt ckgu2...harus lh rehat
mak aku just duduk n makan saja...

x nmpk lak muke mak aku sepenuhnya...biasalh...orngnya tecik je..
comel gitu....anak lagi besau dri omaknya~~

masa untuk berkemas pulak....
oic byk yg di ambil...tp pic aku x nk amik....

time ujan gerimis.....adik aku n an ada kt bandar
sruh dia amik mak aku...cian mak aku naik motor...
bia aku je berujan....
k tu je citenya..
esok pagi nak bgun p kje...ADOI!!!sakit bdn wow~~

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cikgu yg ada kt dalam dewan ni nak konal ngan aku r...huhuhuh
dah 2 ari dia tya pasal aku kt kwn mak aku...huhu
aku mcm nak gajah ni pun ada yg tyo..
malu mak tau~~~