Sabtu, 28 November 2009

TRINING DIGI KT BUKIT PASIR

ASSALAMMUALAIKUM WBT

khmis 2 hari lepas aku pergi trining DIGI kt bukit pasir,aku kne wakilkan syarikat ke sana...
dengar penerangan tentang promosi terbaru dari DIGI
x byk yang menarik pun..time datang tu dia tgh bg keterangan pada wakil2 yang lain,(aku lmbt)
dari kol 4.15 aku datng smpai kol 5.30 habis..

dapat pen dari DIGI...comel jek....siap note lagi dalam pen tu
kretif nok~~

cina dua orang ni r yang bg penerangan pada aku dgn yg lain.
mula2 cakap cina...pastu terangkan pada aku dlm bahasa melyu
lau sepanjang aku kt cni dia ckp bahasa dia..
aku rasa aku berda dalam kandang ayam cmpur itik...
heheh~~

dah siap tu,kteorang di beri mamam wo~
sodap2....tp mak maluuuu nak makan....
amik air kotak+1 epok2 jek....

ini yang aku catat masa kt bilik tu...
rajin ler sgt nak catat2 ni..

akhir sekli nak mengada conteng2 note comel yang ada dlm pen tu,dok tampal
kt kompter tu,pestime tgk lh kononnya...dekah siot~~

Tiada ulasan: