Jumaat, 13 November 2009

X KUAR MAKAN,JUST BELI DI KEDAI RUNCIT

Rabu mak aku balik kerja lambat,ada jamuan besar kat sekolah,kene masak banyak
so aku pun x balik r amik dia,perot lapo tapi cuaca panas..pergi kdai runcit ngan kak iza
beli belah apa yang boleh di cekik...

ini yang dapat aku kaut

ok r gak,kenyang peyut aku makan ni

ini muka kenyang ni...hahahahaaah
muke nak comel.......
hahahahhahahahahahahahahahahhahahahah
haahhahahahahaah(cukup2lh tu)

akhir sekli dapat mainan tau.....
dalam kotak FROSTIES ni ada free spinning GYRO
transFORMERS...aku dpt OPTIMUS PRIME
OK tu je cite yg nak di tayang2kan......

Tiada ulasan: