Isnin, 14 Disember 2009

ASIA KO PERGI JUGAK AKHIRNYA

ASSALAMMUALAIKUM WBT
kol 11.44 ni aku nak buat entry pasal kwan aku yang skg ni dah xde di batu pahat lagi
dia skg dah pergi ke pahang...dapat keje kerajaan kt egensi anti dadah malaysia
hari ni permulaan dia krusus kt cerating pahang

walaupun baru 3 tahun aku kwan ngan dia...tahun ni baru aku rapat ngan dia
mungkin 2 thun lepas aku x brapa ngam ngan dia.....

asia





























































asia aku harap bila ko kt sana ko dapat kwn2 baru
jgan ko lupakan aku ngan kawan2 ko yang ada kt cni tau
aku nak bg thu ko ni yang aku sedih sgt2 bila ko betol2 pergi
walapu pun mcm x pape pun lau ko pergi kerja tu...kan tu impian ko
tp mersa r sunyi+x pandang muke ko hari2 kt tmpt kje ni
aku rasa sgt2 kehilgan ko dri bp ni.....
sabtu hari last aku pandang muke ko mse aku nak bg ko gelang pada ko
aku harap ko jaga gelang tu elok2....
walaupun x mahal tp aku harap ko simpan jugak ea....
ko baik sgt2 ngan aku asia,byk hal yang dah kte lakukan sama2...ko x mudah mesra ngan kawan2 ak,ko blh join kepla gonjol kwn2 aku
beruntung ak dpt kwan mcm ko asia....
kalau ko ada apa2 mslh kt sana jgan segan2 cari aku tau...insyllah aku akan bantu smampu aku kt cni
aku dah smpaikan slm ko pada kwn2 aku n kak ida.....
cian kak ida skg kje da xde tmpt nak gaduh2 manja lagi.....
ko xde ni aku dah rasa rindu sgt kt ko.....lagi lau kwn2 aku yg pergi jauh dri aku
walaupun aku mcm ni aku mmg x pandai r nak tunjukkan syg aku pada sapa2....pada aku bia aku jek yg tau yg aku syg kt korang semua.....
baru skg aku sadar ngan kata2 ko tu asia...napa bila pmpuan ada bf,susah nak ajak lepak bersama,tu aku amik keputusan untuk xde sapa2 pun dlm idp aku dlu..coz aku nak nikmati keseornokan aku ngan kwn2 aku dlu,bia aku sunyi tnpa cinta..tp aku xnk sunyi tanpa kawn..
aku x blh idp tanpa kawan2 aku...
asia smpai cni jek aku nak g tau kt ko...lau ada rezeki,panjang umur kte jumpa lagi ye..
jgan lupakn aku kt cni tau...aku harap ko halalkan makan minum aku selma kte berkawan ni....
klau aku ada tekasar bahasa pada ko ke?terguris aty ko x sengaja jek..aku mntk maaf sgt2 tau asia
semoga perjalanan hidup baru ko ni lancar...
jgan pkr2 kan apa2 lagi mslh....cau sayang!!aku sayang ko mcm adik badik aku jugak:)
salam asia

Tiada ulasan: