Isnin, 14 Disember 2009

JUMAAT DAY

ASSALAMMUALAIKUM WBT

Pagi2 pergi kje jek dah ada 1 tetamu comel menemani aku kt tmpkt kje
anak abang radius,bapak dia tengah bli top up kt atas...
dia pos anak dia letak kt bawah
budak comel ni duduk diam2 jek...cume mulut dia jek yg x geti diam
ada jek soalan dia.....
budak pintar nok....apa yg kte tgk..dia tya....lagi2 pasal kompter....
trus aku buka upin ipin untuk dia

setangah jam jugak dia di bawah ngan aku
bapak dia x trun2 lagi

berkilat r muke aku......tengah rajin pakai krim muke skg ni
layan jek jek r mood nak berkrim2 muke bagai

aku blikan asia pisang goreng

dan jemput2....aku bli untuk aku n kak iza jgak....
makan bersama2....
kak ida 2 hari MC kje.....x dpt nyama ckit:(

mlmnya aku kuar ngan kwn baru aku
dia mntk aku carikan 1 rumah sewa untuk dia kt area bandar ni
coz dia tengah bercuti panjang dari kje dia

ni slh 1 rumah yg kami cari....tp xde sapa yg tahu r tuan rumah

azdi ni dak KL...kje dia peh!pengkaji seh!!

pas mencari..ada 3 rumah dan nombor phne tuan rumah pun dah dapat
berpuas aty kteorg pergi makan,azdi dah lapor tahap gaban ni...

dia belanja aku MC`D seh!!toceh2 ko.....
odernya ni jek..tp keyangnya adoi~~xlh msuk lagi r...
borak2 pasal H1N1 SEH aku.....
dia ni tau napa h1n1 tu ada.....heheheheh
mne lh g tau korang semua...

malu konon amik pic...ni pic semua curi2...dia nak padam...aku kta..ko sentuh aku
jin aku makan ko..(dia percaya ko)trus takut nak rampas hp aku...
maaf r nok amik pic ko...dia kata lau nak byar r.....fuyoh!!!
penjual muke ciot!!??
hahahhahhahahahahaah

smpai rumah kol 10.30
trus jumpa tetamu comel big boy pulak......
melalak2 lagi kt bapak dia nak tido rumah mak aku....

senyum lebar dia dpt tido cini

dah becor ea ni...makin comel sgt2...
rindu kt dia.....thun dpn dah darjah 1
cepat btol msa berjalan ek

2 ulasan:

Yana@Nana berkata...

yuhooo..sapa tu nuk..macm2 lah ko ..kawan ke sapa tu ???huhu

lina berkata...

kawan r!!
jgan macam2 bro...
x setaraf r aku ngan dia....