Isnin, 7 Disember 2009

JAMUAN KE NI???MCM HAMPEH!~~tp OK LA...*_*

ASSALAMMUALAIKUM WBT

ahad 06/12/2009 ada jamuan ngan dak2 kelas/2005
tp x ramai r yang datang..dalam 7 orang jek dri 28 bekas pelajar kelas aku
diaorg yang lain bz kot n ada yang kerja x dapat cuti....
aku dah hantar sms sebulan awal ko...xkn r x dapt lau cakap awal2..
ermmmmmm..mcm2 hal....
yang datang semlm aku,dewi,aini,masliana,ida,rosnadia,tijah n azlin saja
ramai x????hahahhahahahahahah
sgt bgus r dak2 kelas aku ni......
pestime nok buat setelah 4 thun habis sekolah...apa diaorang ni x tau rindu apa??
ermmmmm payah2 nak boncang mcm ni....nak kata dah kwin amai sorang jek yg kawin...ida yang bjo kt sarawak sanggup balik tu semata2 nak saport jamuan ni..ermmmm
tq pada mmber2 yang datang....
dyg xde r..dia kje..cian dia x dpat. cuti....masa dia mntk cuti 6 hari bulan tu perkerja yang lain ramai mntk tarikh tu....dia gram jek ngan dak2 tu....tp x pe cyang..next time wt lagi leh huha-huha ye

aku dalam ladys..tggu aini solek2 cikit

hari ni aku berbaju biru+tudung putih
simple lades

blm siap lagi ni...lama tggu tenok ni siap...
apa dia belek aku pun xtau..

pas tu dewi pulak dtang...dlm setghjam ok tggu yang lain...
tgh oder makanan jek..tijah,azlin and rosnadia dtang

dewi+me

aini+me

me

aini

dewi

minuman aku no ais...nt peyut muncit

makanan aku..chicken rice+kentang goreng

ros+tijah+azlin
diaorg ni payah sungguh nak amik pic mereka...
naik putus asa nak amik pic diaorg
tp aku ni kan penagih pic....sedaya upaya aku take pic merka yg ok

makanan byk siot x habis..tggu mas yang setelkan

mas datang lmbt soit...tp makan...mcm mulut naga kelaparan..nsb baik x kuarkan api

smbil tggu mas mencekik..take pic

mas ni dewi dah nak blah...take pic lagi wr kenangan

me and mas

ida datang lmbt..cian dia x dpt mamam kepci

pic kenangan kami ber 7
mas ni ros dah blik kje..dia singgah kjp jek :(

pastu acara bowling pulak...
adoi hai~~
aku n aini jek main..
yang lain kaki bangku r....

stret k....orang pro...hehehehe
biasa r..(bangga diri msuk bkul angkt sendri)

tgk2..skill kami....
akhirnya aini kalah di tagn aku...104-94
ala jauh mne jek mata tu...poyo lebih lina

blik tu hujan pulak..dah r superbike aku pas basuh...
kol 4 lebih kteorg grak dlm germis....
nak p karaoke pulak
semua bersurai setelah perhimpunan berakhir...
hehehehehe..
k nt aku cte kuar ngna bf aini n nor mmber aku lak
dating u~~~aoooowwwwww

Tiada ulasan: