Isnin, 7 Disember 2009

LAYAN PENAT YANG X SUDAH~~

ASSALAMMUALAIKUM WBT
memang melayan betol r badan semlm....
mata dah merah2 ni...tgu nak tutup jek....tp sempat lgi karaoke tu
tp aku nynyi 1 lagu jek..aini suruh...zaiton sameon gak yang di pilihnya sruh aku bawak..
lagu menaruh harapan tu...tau x mcm ne????mcm tot***

nor and wan mantol....heheeheh
bf aini tu yang mantol tu

aini yang penat...mmg betol nok penat gila..
nor tya aku nak tido apa..hehehehe
mcm tau2 jek ko ek...

nor tgh belek novel yang dia pinjam dari aku....
aku nak tgk bila dia nak pulang....makan masa x dia nak habiskan..
lki,layan pulak novel2 ni ek...ek..ek...

seblm blah blik...singgap blog jap...beli air coklat blog...
pastu aku mau trus p rumah dyang,lepak ngan dia

ok tu jek cite jalan2 aku.....
cau tenok2 semua.....harap2 hari minggu korang pun fun jugak k
amin~~

Tiada ulasan: