Isnin, 14 Disember 2009

MAKAN BURGER

ASSALAMMUALAIKUM WBT

aku nak cte ni..hari ahad pagi dlm kol 3.45 mcm tu
aku tiba2 bgun trus ke jmban
adoi!!sakit mcm nak mampos ko tau x
xtau r knpa tiba2 meragam pulak!!
kol 4 bgun lagi
kol 6 lbh bgun lagi
4 kli tau aku kuar msuk jmban
akhirnya kempes dah prut aku.....

seharian ahad aku x kemana coz aku OT
aku hanya hantar mak aku pegi kje,amik dia blik kerja
pergi kdai...naik Opis kjap kol 2...seharian tu aku duduk rumah saja

blik OT aku nak mkan buger r..tp xmoh yg pelik2..nt muntah2 pulak
aku hanya bli 2 burger daging untuk aku n daud yg tgh tggu aku kt rumah
cian dia duduk sorang2 jek kt rumah..dah mcm pmpuan da

aku tgh tggu burger tu siap

smpai rumah amik pic gonjol bersama burger...daud r kne amikkan..hehehehhe

separuh jalan makan...bru terpikir nak amik pic burger tu...mcm biasa r kan..itu aku~~~
lalallalalallala
ok nt lau ada kte lagi....aku habaq k....
bermulanya hari ni asia dah xde lagi da
jap g nak wt enrty pasal dia....

2 ulasan:

Yana@Nana berkata...

alor..lapar perut aku ko ni..nak mam buger.lah pulak tekak aku jadinye...

lina berkata...

eheheheeh
jom mamam sama2..lalalaaal