Jumaat, 18 Disember 2009

SALAM MAAL HIJRAH SEMUA

ASSALAMMUALAIKUM WBT

Selamat tahun baru islam semua
apa azam korang?
aku?







nak family aku selalu bahagia saja
xmoh sedih2,
mak aku hhpy mempunyai anak2nya yang bertuah sgt2 ini:)
adik aku cepat kawin
abang aku makin matang dlm idp dia
aku???

















aku nak mcm ni jek sampai bila2 kalau nlh..
xnk ada sapa2 pun dlm idp ni!
full stop




















tiada cinta dalam idp aku!
itu saja yang aku pinta
amin



ok tata selmat bercuti(aku tgh kerja ni)
hahahahahahahaha
salam

3 ulasan:

Yana@Nana berkata...

amboi tak nak ada sapa2...tak baik cmtu tau..hehehe

CuTeMiUt78 berkata...

amboi kemain lagi.. betul ke tak nak sapa2 dlm hidup..

lina berkata...

doa2kan lh kwn2 semua
bia bergini jek
amin:(