Rabu, 23 Disember 2009

SAMPAI PUN KO EK!!

ASSALAMMUALAIKUM WBT

hari ni ada cite,so nak mulekan cite pun sebenarnya xde mood tau
aku ni x sihat dari semlm.....muntah2
mmg feling hppy harta yang di tunggu2 datang tu di smbut ngan kureng hppy
xpelh,janji smpai jugak ke tgan ini...

barangnya kt rumah dewi,time ni aku n dyg p kt rumah dewi
mcm ne dyg lh jumpa aku?
aku cll dia mntk bwk aku blik coz aku mmg da x lh bwk motor..
melayang beb badan ni bila berdiri
apa kes pun aku xtau r......
adakah aku?????????????
wei!!mulut muh!!!mulut longkang r!!!poooorrrah!!!
selisih ok!!
i suci murni mcm myk masak cap murni!!

buat pertama kalinya pic dyg blurr ok.
selalunya muke dia r yg paling pantang nmpk camera
what wrong with u cayang?????
aku ckit hang pun ikut skit jgak ke??
lalallala

apa yg ada kt dlm ni??(di hantar ke pada dewi ok
dak blog aku gak(my best frreeennnddds gonjol!)

barang mahal tau ni....berlapis2~!!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

LENS yang aku n dewi tunggu2 selama 3 minggu ini!!
punya lah lambat penghantarnnya~~~adoi!!
sakit jiwa beb!!
putus asa tu jgan di kata ler.....
mls nak pkr terus

tut2~~!!semlm dlm tengah ari dewi call barang dah sampai
bos dia amik kt poslaju
ermmmmmm
alhamdullh..smpai jugak ko kt tgan aku ni ek...
aku pilih wrna coklat ni.....
dyg dewi n asia wrna unggu yg sama...
murah jek tau!!rm27(setahun)

Tiada ulasan: