Rabu, 6 Januari 2010

DAUD BALIK SIMPANG RENGGAM

ASSALAMMUALAIKUM WBT

ahad aku ngan azie dan an boyfrend azie pergi hantar daud balik kg,kan esoknya(4/1/2010)
naik sekolah....barang2 keperluan bju,kasut seluar stokin semua dah bli,n yuran sekolah pun mak aku da setelkan,cume melenggang kangkong jek si daud tu p sekolah belajar
dan tahun ni tahun menakotkan bagi daud...tahun PMR 2010...
siap ko daud lau ko ada 9G nt!!
aku soyat2 kulit badan ko tu..bia tinggal tulang temulang!!(amaran keras dari kakak yang garang tp baik haty)*lalalalla*

sementara tunggu an belom sampai..sempat jek berpose2 di luar rumah
ye la,nt ble lagi nak jumpa daud kering tu...
aku and azie adik aku..kuruskan dia..jeles i~~

ni mat kilau(mak tiri aku panggil dia)
balik nanti bercakap jawa r daud(dia cakap masa dalam kereta)
hehehehhehe
daud ni adik bongsu aku...tinggi macam galah....
abg long dia pun lagi pendek dari dia..hihihi
bantot ko gopal...*lalalala*

dia berdua ni mcm anak kucing n anjing...
ada jek nak bertekak..time nak amik pic ni pun..malu2 geli2....
wei!!~~korang tu adik beradik r.....badigol so`ot betol r....

hehehee.motif letak pic si babam ni,
sory nya panjang....aku ringkaskan k....
masa amik2 pic aku adik badik..dia dok menyelit jek..
dah azi mengeluarkan suara harimau dia sepya nazri jgan kacau..
trus merjok!!!
lari kuar x pakai selipar...aku p pujuk...tp degil sgt2 dia...
jiran2 dak2 kecik dah tgk kan jek..(paisey gile aku)
mcm mengheret anak lembu...
wakakakkakakakak
dia da pakai lawa2 tu nak ikut hantar daud...tp sebab xde yg nak bergmbar dgan dia,dia mule merajuk...guling2 kt luar rumah tu....bju putih dia da mcm belacan udang bacin gile..
aku berangin jek~~~~
siap kuarkan rotan daudnya sruh nazri ni diamkan dri dari menjadi sawan babi..krok..krok...
duduk dalam kerta pun ngis jek nak pergi jumpa la....smpai tmpt mak..meraung dia mengalahkan lagu kumpulan newboy tu....(apa kes??)
trus cancelllll nazrinya dari mengikut kami hantar daud,
begitulh cerita syu nazri meroyan x tentu pasal coz pic dia xnak di ambil...
mcm gegel kamu ni ek nazri....x malu..eeee x malu*lalallalal*

ni nenek aku satu-satunya yang masing tinggal...
yang lain da pergi menghadap ILLAHI...
nenek aku ni bukan calang2 orang ok.......
kamu keturunan arab bersatu maju jaya..cey wah~~~~
memuji smpai ke langit,kang jatuh.....patah seribu tulang ko!!
still sehat nenek aku ni...nak 90++thun dia kot...
tp rupanya ada 90++ x??

bapak akunya kaki saiz 5 tau..gile kecik kaki bapak aku...(saiz laki2kan standart 7 8)
mcm saiz kaki mak aku gak...5....tp jodoh x lama..:((emo jap terknangkan family bercerai)
*lalalalala*heppykan diri balik konon ni...blah r!!!c u cau cin cau....
assalamualaikum...

2 ulasan:

Ayumieza berkata...

selamat menempuhi tahun baru...

Eyriqazz berkata...

happy new year..good luck..

Great Teacher Onizuka