Khamis, 18 Februari 2010

BERJOGING KE NI???

Salam....
aku pergi jog ngan dyg n z...
hanya 3 round saja yg larat nk di tawafkan...

pastu pergi makan roti canai ngan teh tarik..peh!!
gile kembang deh!!
lalalalal**

sebenarnya tggu aini ni r..
aku dah kejut dia kol 7 pagi td.nk ajak p jog..
tp mcm ni ke pakaian nk p jog
adesss!!
dia nk jalan2 jek jmpe aku ngan dyag

aik z,kepit nmpk..lalalalla*

nk pecah perot aku time ni,aku amik pic shfiq curi..
dia kta"ko amik gmbar aku tengah cangkung"
hahahahhaahhhah....

termenung ke encik polis tgk binatang itu?????

aini engan shafiq

dayang sedang membelai binatang peliharaan dia...

konon2 aku suruh shafiq tgk aini ngan dyg les2an~~
hahahahaahaahah..
layan jgak ko ek ngan kepala kteorg ni...
hahahahah

pic ni cacat..coz aku xde..lalalalalla**

lama jgan kteorg kt cini..smpai kol 10
matahari dah tinggi..still lagi bergmbar2 sakan kt cini..
napa tgn ko tu shfiq~~berlenggag kangkong nmpk..hihihihihih
ke ko tgh berlatih berkawat
heheheheh
hahahahahahah

Tiada ulasan: