Khamis, 4 Februari 2010

GENG BASIKAL..

Salam....sabtu lepas ak balik kje awal..kol 4 dah kt rumah
ak xtau nk buat apa....ak nmpk r jiran2 ak dak2 kecik main basikal..
tggu mak ak nk p kje..ak lenjan basikal dia buat racing...hahahhaha

ini harta mak ak...bru beli..tu yg cantik jek..
hehehehhehe..mak ak takut nak bawak motor pergi kje..
coz banyak kenderaan..dia cepat gabra...:))
jadi dia pergi kerja naik basikal jek la..:))

ini geng ak yg paling kecik..

ini ke dua kecik..

ini kakak kepada yg kecik2 tu..

aku kakak besar...hehehhe
video

ini video aku bersama geng2 basikal terbaru ak...
hahahhahaha....sempat lagi ronda2 kt taman ni ngan dak2 kecik ni...
boring r xtau nk buat apa..layan kan jek lh dak2 ni...dpt gak aku bersenam..
k cau

3 ulasan:

Yana@Nana berkata...

heheh ada2 je ko ni..dah besau2 pun main gan dak2;))

lina berkata...

xpe r..ada gak aku berpeluh..senam wi...nk kurus:))..hahahahahaha

lina berkata...

xpe r..ada gak aku berpeluh..senam wi...nk kurus:))..hahahahahaha