Khamis, 11 Februari 2010

PERTUNANGAN AZRA YONG PENG


Salam....ahad 7 /2 ak pergi rumah azra kt yong peng
dia tunang...
aku bolh lupa pulak..adesss!!
msa ni bersiap dri rumah dyang....
yang pergi aku,dayang,ema ngan z(mulut murai)
tp sory z~~muke ko xde kt cni pulak..lain hari lh ye
lalalalla**

azra and me...
kan cantik bertudung..hehehhhe

azra ngan ema bulan 4 ni ema pulak berkhwin ngan pasangannya~~
tp laki dia x ikut kami pun...kje la~

dayang,azra and me..
buat2 kenal jek lg ye dyang..
hahahahhahah
comelkn dyang~~skg ni dia dah rajin bertudung..
mudah2an akan terbuka aty dia nk bertudung smpai bila2...

pada majlis ni..berserta merisik sekali~~

gabra gile si azra ni..lalallalalal
1 apa pun x pandai~~~salam mcm tu jek tgan bakal mak mertua di
hahahahahhaah...

ini cincinnya~~kecik gile jari ko azra...smpai cincinnya longgar...
tp xpe...bia longgar cincin tu,asalkn x longgar kasih syang ko ngan tunang ko nt
ak doakankn semoga hubugan ini smpai ke jinjang pelamin...dah kekal sehingga ke anak cucu.
AMIN

Tiada ulasan: