Sabtu, 20 Mac 2010

DEWI N DAYANG

Salam...dewi..dayang..korang jaga diri bebaik tau kt bp...

dewi:salam sayang...entry ni aku buat coz tadi aku baca blog ko...
ko jgan la sedih tau,kalau ko sedih..aku pun akan sedih jugak...
aku nk ko doakan aku selamat kerja kt sana..walaupun kite jauh
ko selalu dekat kat hati aku....dewi aku harap ko simpan semua
kenangan2 kite ea...jgan lupakan aku bile ko dah kawin nanti..aku harap
aku dapat datang wedding ko tu nanti...ko kat bee pee jgan nakal2..jgan gadoh2 ngan pejal aku dah jauh dari ko...dah x blh pergi rumah ko lagi time rehat hari jumaat...
dewi kalau free ko tolong tengok2 kan mak ngan azie adik aku tu ea...
kite dah x lh mcm dulu lagi...aku nk berdikari....maaf x dapat nk jumpa ko semalam..aku
tertido....ko x marah aku kan....dewi..aku sayang ko sangat2 tau...tu yang perlu ko tahu..kalauaku bz x dpt jawab call ko lambat balas sms ko..aku harap ko paham kerja aku nanti...aku xnk ko pkr aku lupakan ko bile aku dah kt sana...walaupun badan aku kt sana..tapi aku nak ko tahu aty aku...jiwa aku..still kt bee pee lagi...smpaikan salam kt semua famili ko ngan pejal tau...doakan aku sentiasa sihat dan akan kurus nanti..hehehhehe
salam sayang.....muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh



Dayang:salam sayang...dayang..aku tahu ko x tau pun aku tulis entry ni untuk ko,nanti ko tya lh dewi ea....dayang aku harap ko x marah aku pergi kje kt KLIA.mesti pasni ko bosan kan...dan kite xlh mcm dulu2 lagi...aku dah jauh dari ko yang...aku harap ko jaga diri ko elok2 ea...xnk ngis2 selalu,jgan gaduh ngan bf...dengar ckp mak ayah ko tau..tolong jgak tengok2kan mak n adik aku kt cini....sejak aku xde sapa2 yg istimewa dlm idop aku..ko r yang paling rapat ngan aku dyg...sepanjang ko sentiasa teman aku ke mne jek...walaupun time tu aku sedih ke..aku ketawa ke....ko r teman aku...ni aku dah xde..aku xnk ko ngis lagi tau..janji ngan aku...nanti jgan lupa tgkkn dewi jugak...dia kawan kte walaupun ko x rapat ngan dia..dewi n ko..aku sayang tau kat korang berdua..ingat tau..berulang2 kali aku g tau ni...aku syg kan korang..sayang sgt2....dayang..jgan lupa solat ea....ko bolh berubah punya....xnk menyerah kalah dlam idop..bia apa orang nk kata pasal kte...janji kte x buat.jgan sesekli kite melenting...x slh kalau kite diam....tp yang pasti kite tau di mana kite berpijak...akhir skli.... lagu kegemaran aku yang aku suke ni...untuk korang berdua...khas untuk korang...


DIRIKU UNTUKMU:

Berpusing kepalaku lagi
Mengharap cinta yang tiada pasti
Biarpun sukar tuk menerimanya
Harap di hati tetap ada untuk kita

Dan ku mahu semua
Hatimu itu
Bukalah selamanya
Agar dapatku selami cinta

Di manakah sukarnya
Untuk kau fahami jiwaku
Apa gilakah aku meneka hatimu
Apa kau buta

Aku hanya di sini
Mengharap menanti senyumanmu oh sayang
Biar apa pun
Diriku untukmu

Ku untukmu

Diriku hanya satu
Cuma untuk dirimu
Hanya di sini
Ku menanti
Hanya di sini
Kasih…


kalau teringtkn aku..nyanyilah lagu ni tau...



glitter-graphics.com

Jumaat, 19 Mac 2010

DAYANG YANG RAKAM...

ni video masa aku ngan dyang dah kepenatan sgt...
pakai kasut tumit kome....skit r kaki ni....
sebelom di interview..dayang interview aku dulu..wakaka
video

Khamis, 18 Mac 2010

AKU DAPAT KERJA KT KLIA

Salam....kol 12++lebih tadi aku dapat call dari orang KLIA...
dia kata aku dapat keje sebagai CSA kt sana...bahagian food...
alhamdulillah..akhirnya dapat jugak kerja baru...
aku mencoba saja...dah amin aku dapat jgak..aku x pengharap pun...
dengan izin ALLAH,mak aku dah bagi restu aku pergi kerja kt sana...
tggu nak cll abah jek...tgk riaksi dia mcm mane...
ahad ni aku dah kene laporkan diri kt hostel..sebelom kol 7 malam..
nampaknya aku akan jarang sgt2 update blog aku ni...
korang semua doakan aku kerja kt sana dengan selamat tau,
mudah2an rezeki aku melimpah2 ruah...semoga aku sentiasa ingt famili,kawan-kawan aku ngan ALLAH....amin..
SALAM...

Selasa, 16 Mac 2010

PERGI TEPI PANTAI AREA SENGGARANG

Salam...baru nak update entry pergi pantai kt area senggarang..
kt kg deqan...dah lama dia nak ajak pergi cni...asyk x de masa yg sesuai jek....
masa ni pun dah nk ke mghrib....layan jek lh pic2 yang aku amik ni....:-bd

encik ini lh yang bawak kami ke pantai ni...name dia....apa name kamu????
name penuh ke name pendek..

dayang yang termenung...tgk apa tu yang ?????

jauh beza kulit aku ngan dayang...wakaka

cantik x??biru ni..kompom x tipu





lepak kt kedai makan...time ni deqan kene balik jap..dia p tinggalkn kami kt cni dulu....


sebelom tu..perkenakan satey ngan kerang goreng yg"pames" katenya kt area sini...
aku rasa biasa2 jek.....dyg jek lh sendiri kalau nk rasa k...
k tu jek aktiviti sbtu petang aku...malamnya lawan boling..*lalalala

MAMAM MC`D LAGI

Salam...
pas hantar deqan ke bastand,memek hantr aku pergi rumah dyg...
aku lepak rumah dayang jek...coz pastu aku ada hal cikit ngan mak aku...dah ciap aku ajak dyg pergi makan MCD...
sukenya dyang...hari tu dyg x pakai tudung....aku yg x bagi dia pakai tudung....dah lama x tgk rmbut dia yg cantik tu...hehehe
mentang tau turun berat 56kg....trus makan dah x ingt dunia...hahahhha...

aku nk cobe ayam goreng MCD ni...sedap lh ayam ni
tp pedas sgt...xlh makan byk2!!
k tu jek cite hari ahad aku yg bz...kalah bisness women lain..
llalalallaal~~salam..

PERGI MAKAN N HANTAR DEQAN KT BASTAND

Salam...
Hari ahad aku kuar ngan deqan n memek
deqan ajak pergi makan kt bpmall...
napa mata aku mcm juling r????
aku tengah tunggu diaorang amikkan makanan n minuman...aku duduk jek..hehehe
sedapnya...aku beli big APPLE...
X sabar2 nk makan..sedap sgt2...
cian deqan x dpt rasa...dia lupa nak amik..laju sgt kejar bas
ni lh makanan yg diaorang berdua suruh aku makan..namenya clypot
beriya2 memek suruh aku makan..tp aku x geti makan la....dah lama sgt x makan
dulu kecik2 makan la...skg ni xtau blh ke x msuk tekak aku ni...
meremang bulu roma aku......tp aku makan bihun tomyam jek...sedap dah pedas wei~~
sedapppppp!!

ni mamat-mamat yg nak makan sgt clypot tu....
dah keyg smpai malas nak bergerak...
hahahah
pastu cepat2 kuar dari bpmall ni
coz dah lmbt dah ni...kene hantar deqan pergi bastand..dia nya bas kol 7...
tepat2 smpai bas bru nak gerak...kalau x..balik esok jek lah..
k tu jek cite hari minggu aku...salam...papai..

DEWI BERTUDUNG??????

Salam...hari jumaat lepas aku pergi rumah dewi..
dewi suruh belikan tudung untuk dia....
comel sey member aku ni pakai tudung ni...
amin kalau aty ko dah mula nak bertudung sayang..


DAH LAMA X PERGI PASAR DENGAN MAK TAU

Salam....Ahad pagi-pagi lagi dah bgun pas solat subur....dok borak2 n tengok dyg still tido lagi
aku ngan mak pergi pasar..dah lamakan aku nya entry xde kaitan ngan pergi pasar..selepas mak dah mule kerje hari ahad..dah xlh dok bersama hari minggu lagi....
mak beli ikan pari ngan ikan merah...
sekarang ni ikan lagi mahal dari ayam ek...kenapa leh jadi mcm ni???
tu mak aku~~
lepas pergi pasar,mak cari makanan pulak..pagi mak x masak..so beli jek dah jimat...
mcm orang muda mak akukan...
dia suke kalau orang kata dia muda
mak aku tengah oder makanan..aku amik gmbar budak ni..
dianya muke mcm "x"aku...tapi budak ni itam sgt
wakakakka..cian budak ni...
ni lah makanan yg mak aku beli...pagi2 dah makan satey...hehehe
satey ni beli kt budak tadi tu....

nasi ayam untuk mak aku..soto untuk aku ngan adik aku...dyg masih tido lagi time aku dah balik...maaf pic soto lupa pulak nak amik..dah lapar sgt...
hehehhheh

OLEH-OLEH DARI KL

ni oleh2 dari KL yg aku belikan untuk mak aku...
ini untuk peti ais rumah...hahahaha
peti ais pun dapat hadiah..*lalalall
ini untuk mak aku...dah mcm orang muda pulak bg patong kt mak..

ni untuk dewi,dayang ngan peti ais rumah jgak...
xtau nak bagi kt sapa lagi..yang pastinya...comel ok!!

SABTU AKU X KERJA

Salam semua...dah lama x men boling....
member2 deqan kt boling..aku pun join lh..tapi dyg x men..
dia malusss...ha!
aku x keje pun...demam..tapi petang hari dah kuar...pergi sungai lurus
tengok pantai yang cantik kt sana..nanti ada msa aku hupdate cite aku pergi pantai k..
wah memek...ada gaya sey~~pic ni dia yang suruh amik..
lalallaall
deqan pulak menunjukkn kehebatannya membaling bola...
ramai kawan deqan..naik malu pulak aku dtg menyebok..
dyg dok diam2 jek...
bile pic ni dyg amik r....gemuk ek aku....
dayang n mee
sebelom tamat game ni...amik gmbar dulu..smart sey pic ni....
ok r layan r video ni tau~~~
video