Selasa, 16 Mac 2010

DAH LAMA X PERGI PASAR DENGAN MAK TAU

Salam....Ahad pagi-pagi lagi dah bgun pas solat subur....dok borak2 n tengok dyg still tido lagi
aku ngan mak pergi pasar..dah lamakan aku nya entry xde kaitan ngan pergi pasar..selepas mak dah mule kerje hari ahad..dah xlh dok bersama hari minggu lagi....
mak beli ikan pari ngan ikan merah...
sekarang ni ikan lagi mahal dari ayam ek...kenapa leh jadi mcm ni???
tu mak aku~~
lepas pergi pasar,mak cari makanan pulak..pagi mak x masak..so beli jek dah jimat...
mcm orang muda mak akukan...
dia suke kalau orang kata dia muda
mak aku tengah oder makanan..aku amik gmbar budak ni..
dianya muke mcm "x"aku...tapi budak ni itam sgt
wakakakka..cian budak ni...
ni lah makanan yg mak aku beli...pagi2 dah makan satey...hehehe
satey ni beli kt budak tadi tu....

nasi ayam untuk mak aku..soto untuk aku ngan adik aku...dyg masih tido lagi time aku dah balik...maaf pic soto lupa pulak nak amik..dah lapar sgt...
hehehhheh

Tiada ulasan: