Rabu, 3 Mac 2010

DAYANG PERGI SHOPING,AKU PENEMAN SETIA

Salam....
isnin balik kerja,aku pergi summit ngan dayang~~
nak teman cari barang cikit..dan nk gunting rmbut dia..

mencari beg..untuk isi baju...
keteorang nak pergi KL..ada urusan penting...
insyallah..

beg yang aku pilih...boleh tompang baju2 aku sekli...
hehehehehehe

siap cari beg,trus cari kedai gunting rambut...
rm5 jek potong rambut depan...dyg nk ptong depan jek...5 minit pun x smpai...
wakakakkakak
baik aku tolong potongkan~~
hancur rambut dyang aku kejekan
lalalallalalaalaal

konon2 wat muke gile dia.....menjuling mata~~
hehehehe
comel sey!!!siyeesss!!

pastu trus wt muke cute...heheheheh
gasak ko lh dyg~~~

dan aku..setia menunggu dayng~~~

kaki sapa lh kering sgt ni...tp bdan mcm tambun..hehehheeh
lepas teman dyg gunting rambut,kteorg pergi riki2 kasut cikit..
nk bandingkan harga summit n bpmall...
sgt2 jauh berbeza ok harganya~~summit pun cantik2...harga murah...bpmall lagi2 byk pilihan..dan mahal2..hehehehheeh

kasut ni dyg minat.....x tinggi sgt...

aku ada mnt cikit ngan ni~~tp mcm x kena pulak :-"

ni mcm ok....tp tgk lama2...x ok....so kesudahannya~~x blh mmbeli lagi..kne riki2 kt bpmll lagi ahad ni...
k tu jek aktiviti meneman dyg cari brang2 yg dia da habis....cri syampo,deadoran,trus kmi ke bubur ayam lagi......asyk muke aku ngan dyg jek kt bubur ayam tu..hehehheheh
abg goyang kte aku lembu~~coz aku mntk roti nan n laik lembu..dyg roti nan lauk ayam....dia tya blik..spa lembu..aku p ckp..sya2~~sya lembu..dia trus tunjuk kt aku.."awak lembu"dg ngan aku ketwa...hahahhaaahah
mcm cipan betol r....terkena aku..hahhahahaaha
l lh...pastu trus pulang...kol 12 bru dyg grak blik rumah dia....lepak2 bual2 ngan mak aku...bual2 kosong..tp 1 jam jugak tu..
hehehheheh
k lh..smpai cini jek cite aku...ada cite lagi..blh kongsi lagi..k salam~~
muahhhhhhhhhhhhhhhh!

Tiada ulasan: