Rabu, 3 Mac 2010

LU PIKIRLAH SENDIRI THE MOVIE


Salam....wah wah wah lina ngan dayang..
ligatnya asyk tengok wayang jek ek....
lina:xpe pree jek....
dyg:folow jek la~~
hehehehehhe
wt dialog sendiri...
hehehehehhehehehheehhehe

balik wedding epol and zira terus duduk rumah smpai malam...kol 8 aku dah gerak pergi rumah dayang..amik dia coz nak pergi tengok wayang...
si z nya dah tunggu kteorg kt square1,
tgk wayang kol 8,30..abis kol 10.30
x la lama sgt pun....
apa2 pun citenya lawak jugak,best jugak...paling lawak bagi aku r
ayat nabil cakap kt putri sarah tu"tolong galehkn kerta dadu awak ni???!!"
wakakaakakakkaakkakakakak...

siap tgk wyg,kami pergi makan la...
aku makan laksa jek tu paginya~~tu pun x habis coz bau bawangnya kuat sgat..
mlmnya aku makn meerojak..balas dendam lh konon ek mkn berat2 ni..tp
x habis jugak~~mee kuning keras r pulak..mcm baru kuar dri peti ais..
hihihi..xpela..duit tu jgan mmbazir...terbuang jugak akhirnya mee rojak tu
si z ngan dayang dah bebel2 kata apa lh makan berat2 malam2 ni...kata nak diet,tapi makan mee gemuk..
mane badan x mcm babun
:-l
panas haty ni~~panas sekali..mendegar engkau mengatakan aku mcm babun!!
(nyanyi mcm lagu kumpulan spin,sakit haty,sakit sekli~~~bla bla bla~~:-")

tgk rambut si z yg depan tu~~dia p rebondingkn...
adoi~~bro...mcm mat patah lh u ni...hehehehe

sedap2 makan boleh hujan pulak..nasib baik air aku minum x penuh balik semula..
kalu x~~xtau apa perisa
heheheehe....
smpai cini saja lh ari mggu aku ngan dayang~~
salam..

Tiada ulasan: