Selasa, 16 Mac 2010

PENGEMBARAAN KINI BERMULA..hehehe

Salam....


selamat pagi u all...
maaf ye...enty ni semiggu lepas punya...hari selasa 09.03.2010
hari bulan...aku nk pergi KL..ada interview kt ERAMAN KLIA

sebelom gerak..amik pic ok semua..
perkara wajib tu...

tuan tanah kedaong pun nk jugak pic2 ni..

jalan kaki kami dari rumah aku ke summit....dari summit amik teksi...seblm tu naik summit pergi cuci gmbar yg x sempat nk pergi cuci malamnya...nasb baik kuar awal sgt2...
aku jalan asyk di tinggalkan jek....aku xlh jalan kaki...kompom tertinggal...
langkah aku pendek..heheehheeh

di dalam teksi....baru sejuk cikit ada acon...

mee only...

nak tunggu lagi 1 jam..kami sarapan dlu..tp da kol 12.57...sarapan ke tu....
makan lh tengah hari sekli..
makan kongsi ni..coz masing2 penat lagi..tu pun x habis makan n minum kongsi
muke masing2 mcm tempeh baci..dayang paksa2 aku makan....aku???
hahahhahaha..x layan lah~~

dia ni r yg marah2 aku paksa2 abiskan makanan..sedgkn menu dia yang amik...
hahahhahahah..

lagi brapa minit nak nek bas...pose kt luar bas....


mee

mee and dayang

sampai jek pudu terus cari surau...akukan ngan dayang musafir...
x kisah kalau tertinggal solat....aku cepat2 bersolat..coz AROL mmber aku ngan dyg dah datang...dia nak bawk kami ke cheras...makan kt sana ngan amik mmber dia..coz mmber dia nak tunjukkn jalan ke KL sentrel..

wei dayang..kt cni pun ko nk posing ek...
x agk2..maafkn kawan saya ni ye...
dia mmg mcm ni..;))

adesss...napa muke aku mcm ni.....
pucat lesu jek...arol kata muke aku pucat....
ye la..aku pakai krim jek..1 calit make up pun aku x pakai r...
aku jadi mayat aku cekik ko!!

ni mamat gonjeng si arol name dia..
arol..toceh2 k sanggup balik awal semata2 nak menyambut kedatgan aku ngan dyg
risau gile dia aku ngan dyg dtang KL..
seorang kawan yang prihatin lh dia ni
setiap 1 jam dia sms aku tya aku dah kat mane..
sedangkan kt melaka pun blm lepas lagi...
hahahhahaa

di sebabkan amik bas yang tibanya waktu orang2 KL balik kerja...
mcm ni lh keadaannya...
sabar jek lah ye.....

pastu aku nmpk tu.....nmpk x apa aku nmpk...nanti zoom r pic ni...tomey r beruang tu...
maaf ye..aku ni jakun cikit...bp xde mcm ni...
punya lah pusing2 jek kt atas jalan nak ke cheras smpai dah gelap dah KL tu
pergi mencekik dulu...tunggu deqan sekali....
gambar sedang mencekik xde ye....hp aku dah mamp**....
harap maaf....

wkw9199 ni kerta member arol...punyalh laju dia bawak...dlm kerta tu ada dayang ngan arol..
aku nek 1 kerta ngan deqan..coz aku ikut deqan pergi masjid kt area2 kedai makan kt taman tenaga tu...
solat isyak n kadakan mghrib sekli....

y aku termenung....
msa ni aku tggu deqan pergi kencing jap kt petronas...

anak sapa ni..???masa ni kiteorg dah smpai dah kt KL sentrl...
hotel pun dah dapat...
budak ni name dia syhfiq kot...sombong OK!!

hello dak..x heran la....

x teguh kite xpe...kite xnk pun teguh awak...ermmmm :-"
trus berpecah~~dyg kuar ngan ajai
aku ikut deqan pergi mencekik....arol pun da blaa time ni...

Tiada ulasan: