Isnin, 8 Mac 2010

PERGI KLUANG,RENGGAM DAN SIMPANG RENGGAM

Salam....
Hari sbtu aku balik kol 1,aku kne pergi kluang teman kawan aku cari rumah sewa kt bukit renggam,renggam.

aku tengah tunggu deqan amik,dia tengah on d way msa aku tunggu ni..x la lama sgat aku tunggu....dalam 5 ke 10 minit saja.

kiteorang gerak ada lambat cikit coz jalan sesak ari sabtu tu...

sampai kluang dalam kol 3 lebih,terus call mike member PLKN yg dok kluang ni,
dia dah tolong riki2kan rumah kt kawasan renggam..
dari kluang nak ke renggam jek dah 15-25 minit..jauh jugak..
sebelom nak pergi renggam kterog pergi cari makanan,memek member deqan dah lapo,nak cari mcD kt kluang..ada da nmpk..tp x tau jalannya kt mne

terus pergi KLUANG PARADE jek...
kol 4 pergi kilang tempat awek mike kerja pulak...coz nk bawak awek dia sekli dolan2 kt renggam...smpai jek renggam terus pergi cari seklh yg akan memek mula ngajar senin(hari ini)

ni nama sekolah tempat memek akan ngajar..

belakang aku tu lah memeknya..kawan deqan~~

diaorang time ni tengah tanya rumah sewa kt pakcik jaga sekolah ni
dari kiri tu memek tengah tu deqan si kurus kering dan tepi pakai baju putih tu Mike member PLKN aku...renggam ni tempat mike seklh n tempat dia membesar..so dia byk tau jalan2 kt kawasan renggam ni..

cari punya cari rumah untuk di sewa x jumpa2...smpai lh pergi seklh apa tah ni,nak mintak nombor cikgu2 bujang yg nk sewa bilik buat sementara waktu,tp adesssss
bikin panas haty r ngan jaga seklh melayu ni~~~
jaganya boleh mabuk pulak...lain deqan tanya,dia jawab lain..
deqan mintk nombor cikgu2 yang nak sewakan rumah,dia kta ada...tp dah p balai jaga tu si jaga tu boleh kata..
nama saya mutu,kamu mahu nombor saya ke....
aku dah gelak2kan jek
mutu yg byk kutu....wakakakkaka
nama seklh kene rahsiakan~~~bia p lantak merka lh nk lingkup ke,nk telentang ke apa ke...

tp sekolah ni cantik..dan kreatif~~
ada lambang 1 MALAYSIA ni dia buat pakai tempurung KELAPA...
katanya la,pernh masuk the malaysia book of record...

memek mcm x puas aty,coz rumah x dapat lagi..
aku pun bg lh cadangan kt dia cari rumah kt simpang renggam pulak..mnelh tau lagi dekat perjalanannya...terus pergi ke simpang renggam coz sepupu aku kte,belakang tman dia ada 1 rumah kosong nk di sewakan....
sampai sana memek trus amik nombor fon tuan rumah,pic xde..hp nk mampos..kne jimat2 bateri...
memek dah setuju nak rumah tu,tuan rumah pun da ok..setel msalh..pastu trus grak..balqis dah pandai jalan sendri..dan dia x tkut kt unty dia..tp renungan mata balqis adesss..menakotkan..suke tenung orang pulak dia....dia tengok ke memek ngan deqan...
blik memek bawak kerta pulak,deqan dah lemau...x larat nak bawak kerta lagi dah~~
terus ke bandar,memek nak makan ayam mcD..orang nak belanjar..kte mentekedarah jek la...
tp aku x makan berat2 pun..just makan kentang goreng jek n air rebina..tu pun x habis...air rebina jek dpt aku habiskan...haus sgt2 ari sbtu tu....panasnya lagi...bumi betol2 panas skg ni..x terkata panasnya.
siap makan terus pergi ke BPMALL pulak,memek nak cari minyak wangi..coz aku dok kutuk dia jek nanti bau minyak ****..paham2 sudah r kan :-"

ni minyak wangi yg memek nak tu...

tengah tunggu kakak ni buke bill....siap2...aku pun sempat beli beg ngan beli kichan comel....
dan jugak sempat riki2 hill..tpi xde yg berkenan pulak....
kol 10 lebih deqan hantar aku blik...dah 1 jam aku tggu mak aku kt luar rumah..coz aku xde kunci....nasib baik ada paper lama..blh baca2....xlh boring sgt...kalau x..da lama aku tido kt ctu tunggu mak aku~~
ok tu jek cite sabtu aku....salam

Tiada ulasan: