Selasa, 16 Mac 2010

PERGI MAKAN N HANTAR DEQAN KT BASTAND

Salam...
Hari ahad aku kuar ngan deqan n memek
deqan ajak pergi makan kt bpmall...
napa mata aku mcm juling r????
aku tengah tunggu diaorang amikkan makanan n minuman...aku duduk jek..hehehe
sedapnya...aku beli big APPLE...
X sabar2 nk makan..sedap sgt2...
cian deqan x dpt rasa...dia lupa nak amik..laju sgt kejar bas
ni lh makanan yg diaorang berdua suruh aku makan..namenya clypot
beriya2 memek suruh aku makan..tp aku x geti makan la....dah lama sgt x makan
dulu kecik2 makan la...skg ni xtau blh ke x msuk tekak aku ni...
meremang bulu roma aku......tp aku makan bihun tomyam jek...sedap dah pedas wei~~
sedapppppp!!

ni mamat-mamat yg nak makan sgt clypot tu....
dah keyg smpai malas nak bergerak...
hahahah
pastu cepat2 kuar dari bpmall ni
coz dah lmbt dah ni...kene hantar deqan pergi bastand..dia nya bas kol 7...
tepat2 smpai bas bru nak gerak...kalau x..balik esok jek lah..
k tu jek cite hari minggu aku...salam...papai..

Tiada ulasan: