Isnin, 15 Mac 2010

TIDO HOTEL JEK..DAN HARI INTERVIEW

HARI KE 2:
Salam....dayang dengan sapa tu???
tu r ajai...buah hati dayang...x pernah kan tengok bf dia...
exclusif aku tayangkan di blog aku....

hotel pun dah jumpa,bayar pun sudah...time untuk pergi cari makan....
aku berpecah ngan dayang..aku ikut deqan pergi mentekedarah kt SS2..

teh0 ice..aku x makan..coz masih kenyang..

air apa tah ni..deqan punya..maaf muke deqan memang payah nak di ambil...
dia akan sentiasa mengelak!!nk kena jotos ngan aku dia tu :-L

Deqan ni orangnya pelik ye kawan2...dengan belom makan lagi...ni yg dia melantakkan..
aku x tau apa name makanan ni..aku tgk jek dia makan..aku x makan pun....roti kot :-"

siap makan..deqan bawak aku ronda2 la..rugi tau x dolan2 kt KL bile smpai KL..lagi2 orang jakun mcm aku nini hotel yg aku ngan dyang stay 1 malam jek...esok pagi dah blaa..

nombor bilikkk kami 309...paling hujung sekali...

kasut aku ngan dayang...

beg aku...beli kt bpmall pasific time ada jualan murah..rm29.90 saja...

keadaan bilik kami...time ni dah pagi...kol 9.06 am

dayang tengah solek2....

ni lh baju yang mak aku bayarkan beli kt care4 tu...maaf ye..aku x pandai posing la...
mcm orang menahan dari nk terkencing jek muke aku tu..tp blh seyum pulak..wakakakka

yang ni ko letak lh dia kt mane2 pun..pandai dia posing...mas kate dah mcam cicak melekat kat dinding..wakakakk tapi dayang comel la....hehehhehe

amik pic lagi dekat...hehehe

lagi....

tiket bas ke KLIA..rm10 jek...murah2..1jam dari KL SENTRL..

di sebabkan smpai awal..aku ngan dyang pergi sarapan dulu..tapi time ni dah kol 11.31 tau...
orang dah makan tengah hari dah..:))
ni menu aku..rm8++...blh tahan perbelanjaan kt ERAMAN ni...(dalam KLIA)

Ni pulak menu dayang...berselera dayang makan...

air black karen ngan air masak....air aku kongsi ngan dyang...
xnk membazir..air rm6

smpai jek kawasan orang beli2 tiket ni..aku ngan dyang lek dulu...penat ok kaki kami
dah r pakai tumit tinggi...

tengah layan video yang dayang rakam kt KLIA...

suke ngan pic aku amik ni..time ni dayang x tau aku amik gambar dia....mcm tengah tido kan....

keadaan KLIA

Masa ni aku ngan dayang dah mcm orang gile...mencari ANJUNG TANJAU
semua papan tanda aku ngan dayang cari...deqan perli aku..."malu bertanya sesat jalan"
ngan muke x malunya aku p tnyala awekss2 keje KLIA ni..."mne bilik tempat interview kak??"
nasib baik awekss2 tu nak bagi tahu..kalau dia buat muke sombong galak dia kt ctu..bertinju aku ngan baju kurung aku karang...jgan men2..aku garang tau :-"
hehehehehe.
dah tau tempat interview..aku ngan dayang pergi surau pulak...
klia ni besarnya..kalah batu pahat aku rasa..tp surau dianya kecik...bersempit2 sarf pmpuan...bilik rumah aku tu lagi besar aku rasa....tp xpelah
bukan tempat aku...manusia...semua dulukan duniawi...tempat solat pun x amik kire..apalh...
malas nk bebel..tp kecian kt nenek2 yg nak solat...aku solat pun x kyusuk r..bisingnya,aku sujud pun cium kaki makcik kt depan aku tu..mcm ne tu????solat pun ikut sendiri2...
aku x tunggu...ciap2..cepat2 aku lari ke toilet..nk make up cikit..bagi x pucat sgt muke aku bile di interview...berlari sakan aku ngan dyang...dah la tmpt interview jauh dari surau.....
datang2 mcm de orang..tp lebih dari 20orang jugak yg datang interview....
pekerja KLIA yang lalu lalang pakai baju itam set..berlagak kome ye....
hello....keje jek la..bukan jadi bos pun :-"
gua resling lu orang semuakan...

dah mcm seklh r pulak...ada jwb2 soalan mate ni....
aku kan pandai........























pandai tiru*lalalalla*
siap2 jek interview dalam kol 4 lebih...aku ngan dayang kena bergegas pulak cari bas kt hujung tempt mula2 aku ngan dyg smpai....hujung ngan hujung tu..ngan bawak beg lagi...memang mengis aku tau....dlm aty jek..kang kalu ngis betol2 kt KLIA tu,orang pkr aku gile lh pulak..*lalallla*
kol 6 lebih smpai pudu terus aku ngan dyg cari tiket bas....mula2 tu nk amik tiket awal..tp amik awal xde sapa nk amik aku...aku amik keputusan amik tiket bas kol 10.30 malam...
dapatlh aku belikan oleh2 untuk orang bp...org tersyg jekla...1 bp aku nk blikan..tokey balak pun gulung tikar mcm ni...
siap makan...siap dolan2 ngan deqan teman dia cari pen untuk kakak dia....pergi chaw kit

aku rasa aku mcm berada di luar negara jek..byk betol pelancong...

smbil cari oleh2..aku teman deqan cari pen.kakak dia pesan pen...

ha!!ni lh deqannya...baru dpt pic ni...dia tgah sms ngan awek dia kot...aku dudk jek take2 picture...

cantik pic ni...pandai aku amik...
msuk bakul angkt sendri...tgk dah kol brapa tme ni..lagi 15mnt aku kene naik bas ok...

ni tiket bas aku..naik mayang sari...duduk belakang pemandu jek...senang cikit tengok jalan...

smpai bee pee jek dah kol 1.47am..

pastu adik aku dtg ngan an...hehehehe
time ni aku dah terbongkang kt belakang kerta....
nasib baik diaorg sanggup tunggu aku...
k tu jek cite aku sepanjg aku pergi KL...nanti ada msa cite lagi...

Tiada ulasan: