Rabu, 3 Mac 2010

WEDDING EPOL&ZIRA

Salam....
selamat pagi u ALL semua~~
mcm bg ucapan kt peminat lah pulak..
hahhahahahah....
ok2,kite ke mukadimah seterusnya seblm aku merapu-meraban dengan lelebihkn
21 ari bulan bulan 2 aku pergi wedding epol n zira..bekas dak2 skuter aku jugak ni..
adess~~sorang2 da mendirikan rumah tangga....aku jek belom bercalon,lagikn nk kawin ni ek..
;))...

mcm biasa,miss akan amik aku kt rumah..tompang mmber la..
kang naik motor pakai bju kebaya aku tu kang..gasak!!

msa ni kami tgh tunggu ema,dia suruh tggu kt stadium ni..

sebelom tu..pic tuan belog mesti kne ada....

ema and me

ema and miss

pengatin perempuan sedang menunggu pengantin laki2...
zira pengantin pmpuan name di beri,
di sandingan pula dgan si epol,
dah jodoh ni!
xkan lari ke mne;))

epol di arak sejauh2 yg mungkin ok~~
lama betol tunggu merka ni sampai~~

aku tgk budak kecik ni dah mcm bee pulak...
sesuai pulak tu ngan bju dia pakai ni
hahahahhahah

tgk rmbut dia...panjang ok!!

ala..malu2 ok ni pengantin,kaku gile...
mesti ketakutan kot......@rimas ramai sgt org:))
hahahhaaha

sebelom kteorg blik,amik gmbar ngan pengantin...
ema amik berkat.bulan 4 ni dia pulak~~

wedding ni lain dari yg lain cikit aku p..
aku makan laksa penang~~
heheheehhehe.. ok r....nanti cite lagi..aku p tgk wayang ngan dyg n z..
kami tgk cite LU PIKIRLAH SENDIRI NABIL THE MOVIE..z belanja...hahahaha

Tiada ulasan: