Isnin, 12 Julai 2010

DAH XDE LAGI

SALAM...Tuhan berikan aku kekuatan untuk aku terus berada kt cini,sekirannya kalau di sini bukan tempat aku,bawalah aku pulak ke pangkuan mak aku..AMIN

3 ulasan:

Yana@Nana berkata...

salam.. nuk napa ni.. cm berat masalah ko kat sana..
balik BP lah nuk.. sakit hati aku dapat dengar kabo2 yg cm duka jer bunyi dia..

aku rindu sgt kat ko.. rdu time2 kita rehat.. balik lah nuk.. tak lama g aku jd wife org aku dah tak lh suka2 nk ikut kata hati nak happy cm anak dara g..

eiza in the house.. berkata...

salam lina..
makin cantik adik akak nie..ada masalh ke kat sana..niat hati nak lawat lina kat sna..tp akak tgh bz..tgk la klu ada kelapangan nanti..
jgn sedih2 tau..klu ada masalh jgn simpan sorang2..contact2 le..
ok..mis u..

meo188 berkata...

rileks... mkn kit kat ye...

btw, jom ambil award khas utk blog awk ni :D

http://freewebcomic.com/2010/07/geng_cipan_award_pakatan_komik_online/